Hemlis

Tidigare idag fick jag höra en hemlighet. Tyvärr kan jag inte blogga om det för jag tvingades skriva på sådana där löjliga sekretesspapper. Näe, vad dumt. Jag vill ju berätta.

Vad händer om man bryter ett avtal? Jag borde ha tagit en kopia av det. Ska jag va ärlig så läste jag det knappt. Jag bara satt min kråka där. Jag var ju så ivrig och nyfiken. Well, jag får nog böter om jag golar. Eller smisk. Eller sparken. Det hade varit så cool att få komma med lite skvaller för en gångs skull. Att få va först liksom. Men nähärå? Jag får helt enkelt klura ut om jag har något annat skoj att förtälja istället. Tänka, tänka.

Shit, nu kommer chefen. Måste låtsas jobba. Här lyser flitens lampa (läs liten slampa).



Kommentarer
Postat av: Nollåttan

Liten slampa..oslagbart!ja du.hemlisar är svårt!

2007-03-06 @ 10:53:01
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till Nollåttan: Nu fårstår jag hur du har det. Sekretess och hemlisar dagarna i enda. Hemlisar är svårt som attan. Jag spricker snart.

2007-03-06 @ 10:56:22
Postat av: Nollåttan

Med tanke på hur många kvinnor jobbar i branchen är det svårt,men vi tar bort namn när man snackar o utesluter personliga detaljer..med tiden slutar man prata jobb på fritiden.värre är det när man pluggar.ibland skulle jag vilja be halva 3an från ks hålla käft.

2007-03-06 @ 13:37:20
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: