Vaken med pensionärerna

Först bråkar jag med chefen, sen med A, och sen kommer ett X och slår sig in genom dörren med en yxa. Som tur är kommer okänd man i 40+ till undsättning, och plötsligt står jag och okänd och försöker hålla fast Krille som hoppar upp och ner och beter sig som ett kokainmongo (läs kaninmongo om du heter Fröt). Krille tar fram en pistol och riktar den mot min panna och säger PANG! Och skrattar rått. Det är då det börjar bli riktigt läskigt och jag vaknar kallsvettig. Tvättstugan nästa. Ingen sovmorgon idag inte.


Jaaaa, jag ska ta bort luddet.



Kommentarer
Postat av: Fröet

skit i luddet...
härligt att någon annan är vaken.

2007-06-02 @ 07:46:16
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: nollåttan

öh, undrar hur min terapeut skulle tolka det där. du råkade inte titta på tarantinofilmer igår eller?!

2007-06-02 @ 07:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: