På mobilfronten intet nytt

Vissa killar är som blodiglar i en insjö... De suger näring. Rätt gissat, jag har killproblem!
 
Mr handsome i Vasastan lyser med sin frånvaro. Kör han med negmetoden tror ni?  Alltså, jag har faktiskt skickat honom sms, så tro inte att jag inte ansträngt mig. Han svarar inte. Jag blir så matt.

Detta känns ju sådär.

Sedan har jag en kille som ringer och ringer, men som jag inte vill ska ringa. Det är nästan värre. Nu har dett gått så långt att jag inte svara. Då läser han in på min telefonsvarare att han undrar varför jag hatar honom osv. Men herre gud, jag hatar inte honom. Jag vill bara inte att han ska ringa då jag inte är intresserad (och de har jag talat om för honom).

Hur utrotar man blodiglar?

Jag måste helt enkelt sluta bada i insjöar för jag orkar inte med detta.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det välidgt märligt att det allt för ofta är killarna man inte vill ha efter sig som suger sig fast. Jag förstår inte vad problemet är om man verkligen sagt ifrån. Varför klänga sig kvar?! Sååå irriterande!

2007-07-10 @ 09:48:45
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Kajen

Angående han som inte svarar på sms. Vi är för vuxna nu för att hålla på med spel. Kan han inte säga bu eller bä, eller ens uttrycka sina intentioner så känns det jobbigt såklart. Fundera på vilka krav du ställer. Vad han levererar. Vad du levererar. Är ni i balans? Om ja, skönt. Om nej, hur kommer ni dit?
Jag har skitsvårt för det där. Men jag kan åtminstone vilja bättra mig. Hoppas Mr Handsome är på samma spår. Ny mansroll you know. Kommunikation och grejer. Ganska intressant. Men svårt som sagt.

2007-07-10 @ 10:23:11
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: E

Vad är det för fel på ärlighet? Rakt på sak?
Åh, karlar!

2007-07-10 @ 10:35:07
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: nollåttan

vafan, har alla läst den där spelet-boken?!
tycker mig höra samma från flera dejtande kompisar. tjoff så slutar den andra höra av sig några dagar. det dummaste jag har hört är från maken till en kompis, som berättade att han "inte hörde av sig på 5 dagar efter en träff"...detta långt INNAN den boken kom t.o.m! Sjukt....
den andra låter jobbig. stick innan han börjar hota med att skära sig.... ;)

2007-07-10 @ 11:45:28
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

vafan, har alla läst den där spelet-boken?!
tycker mig höra samma från flera dejtande kompisar. tjoff så slutar den andra höra av sig några dagar. det dummaste jag har hört är från maken till en kompis, som berättade att han "inte hörde av sig på 5 dagar efter en träff"...detta långt INNAN den boken kom t.o.m! Sjukt....
den andra låter jobbig. stick innan han börjar hota med att skära sig.... ;)

2007-07-10 @ 11:45:33
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Beyonce

Mr Handsome låter plötsligt inte lika snygg längre... Säg till den andra killen att du är upptagen så kanske han ger sig.

2007-07-10 @ 12:00:49
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: annsofi

Jag har ett tips: Sluta med sms! Sms är vår generations förbannelse, det bara ökar den förvirring som redan finns i dejtingfasen. Så ring upp killen istället, för raka besked. Bättre det än att gå runt o slösa tid på att ha ångest.
It´s his loss!

2007-07-10 @ 12:17:04
Postat av: Ompa-Lompa-Tompa

Nä, det där går ju inte. Energidrippning är fel saker att ägna sig åt på semestrar. Visst, svårt att ingorera men försök släppa släppa släppa just nu. Bräda stekarna som besöker vildmarken på grogg-sm istället - bada även om det är kallt, tälj en stekspade, släta över en björk, läs massor av böcker och testa ekot utöver sjön när ingen ser dig.

2007-07-10 @ 13:35:24
Postat av: Blingbling

Annso: Jag vågar inte ringa. Fan. Shit. Jag e så feg.
Tompa: Tack för alla sköna tips.
Nollåttan: The Game (Spelet) tycks spelas av de flesta. Jag har tom hört killar använda pick up lines från boken. Hahahha loosers...
Kajen: Ja, spel är inget för oss.

2007-07-10 @ 15:53:05
Postat av: Bussan

I know what you are talking about, dear... Jag jagar en grabb, som springer ifrån mig, medan en annan grabb jagar mig...
Vi får ha det så fint i grekiska övärlden, du och jag på varsitt håll!
Busselibuss!

2007-07-10 @ 16:52:06
Postat av: Dr S

Jag håller med Kajen där ovan. Skit i honom.

2007-07-10 @ 20:09:35
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: