Det regnar här i Stockholm idag

Flopp, flopp, flopp (ljudet av flippisar). Jag hasar mig fram en regnig dag som denna. Jag får ingenting gjort. Jag är fast på 39 kvadrat och känner mig instängd. Lyssnar på en olyssningsbar playlist och mimar för mig själv. Hjälp, jag kan inte ens mima på riktigt. Jag orkar inte röra munnen. Eller så kan jag inte de usla texterna.


Efter ett kortvarigt grunnande vet jag nu vad jag ska göra. Jag ska öva på detta. Vad kan man annars göra en regnig dag?




Om en vecka sitter jag på ett plan till Grekland =) Väl på plats kommer det vara så grymt varmt att jag kommer tigga och be efter lite regn. Så bäst att njuta av dropparna nu, medans jag kan.

Nä, nu ska jag packa norrlandstrunken. Myggstiftet, var är det?


Kommentarer
Postat av: E

Det är svårt att njuta av dropparna även om man vet att det kommer torka framöver. Åtminstone tycker jag det.
För våran del här i nedre Norrland har det varit relativt lugnt på myggfronten, och du din glimmande semesterfirare kan gott få ett och annat myggbett att visa upp för grekerna nästa vecka ;P
Kram och tack för att du förgyller min vardag med dina skildringar av verkligheten

2007-07-04 @ 11:47:07
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Fröet

det var sjukt mycket knott (eller sviarn som vi kallar dem, de allra minsta) när jag var ute i de norrländska skogarna i helgen..Men det var inte så mycket mygg.

2007-07-04 @ 12:57:03
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Anonym

fan vad grymt. jag vill se en massa beachboybilder bling. ;)

2007-07-04 @ 13:04:13
Postat av: Blingbling

E: Och du förgyller min med dina kloka ord.
Fröet: Åh nej. Hade förträngt sviarn. De har nog överlevt torkan de små rackarna. För att inte tala om brämsen. Fy fan. Myggen är mina vänner jämför med dessa parasiter.
Anonym: Självklart kommer bilder. Du får hålla till godo med mobilbilder dock, för digitalkamera har jag ingen.

2007-07-04 @ 13:17:03
Postat av: Dante

Skit i myggstift bling. Ta med mig till norrland istället. Jag är det bästa garderingen man kan ha mot mygg. Mygg älskar mig, jag vet att alla säger så men jag verkligen menar det. Sitter 25 pers nakna i en skog och jag sitter på klädd i en rymdräkt så är det endock endast mig alla myggor attackerar.
Så är jag med så kan du sluta oroa dig över mygg dom kommer endå bara äta mig.
/D

2007-07-04 @ 13:29:11
URL: http://dante1.blogspot.com/
Postat av: Blingbling till Dante

Välkommen till norrland. Du kan bli min privata myggfångare. Det perfekt myggmedlet.

2007-07-04 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: