Tema två

Idag har siffran 2 dominerat. Två samtal runt 02:00 från någon som ringt fel, två dundertabbar på jobbet (ja det är säkert), två lyckliga par i filmslutet på Holiday, två läskiga brev på posten (CSN & Karolinska) och två fantastiska personer online på min MSN.

 

TVÅ, TVÅTVÅTVÅ, TVÅ, TVÅ - 2!

 

Så lite skvaller för er som vill hålla er uppdaterad. Annso åker till London i februari. Modiga tjej. Pumlorna ska hälsa på. Ofta! Sedan har en resa bokats till NYC. Bara så där. Vi åker dit över nyår. 5 dagar. Kul.

 

 

Förresten. Någon som läste City i morse? Jag hittade stjärnkocken på första sidan =) 


 

- Kenneth, jag skickar tidningen på posten. Jag minns när vi var i Midsommarkransen och finsmakade Mats läckerheter =)


 


 


Kommentarer
Postat av: Mr kaka

Blingbling. Har du en egen personlig kock?

2007-01-12 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: