Sköna söndag

Igår hade jag en gästbloggare här. Inte för att jag först ville, utan för att han tjatade så förbannat. Sedan slog det mig at det ju faktiskt var en skön idé. På så sätt får jag in nya tankar och variation här. Ni slipper höra mig gagga på jämt och ständigt.  Bloggen kan ju inte direkt bli sämre. Snarare mer intressant. Jag har därför bestämt mig för att varje vecka bjuda in en gästbloggare. Är du intresserad, hör av dig. Förslagsvis genom att lämna en kommentar här.


Idag ska julen ut. Visst är det så. Det skär i hjärtat att plocka ner min julstjärna. Tappar då mysfaktorn i min lägenhet med lite drygt 50 %. Fan, gör det så mycket att den hänger kvar? Vem bryr sig. Grannarna säkert, men... De känner inte mig och struntar således i min stjärna. Och jag, jag struntar i dem.

Stjärnan får hänga kvar.



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Jag kan gärna vara din gäst om du vill..!!!

2007-01-16 @ 02:06:16
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Hej Lazy Girl. Vad kul. Du är välkommen att mejla mig ditt inlägg. Jag ska bara tala om adressen =)

2007-01-16 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: