Kompis det går bra nu

Ligger i sängen, lightbakis med förvånansvärt god aptit. Men gud, sminket från igår är kvar. Chattar på msn med en kille jag aldrig träffat. Hittade honom på MP innan jul. Skulle ha träffat honom förra veckan. Han var i Stockholm. Men killen tabbade sig och sa att han glömt mitt nummer. Ja, ja. This is the shit. Nu hugger han igen. Här kommer ett ögonblick av våra liv.


Andreas säger:snart ska jag åka o köpa mig en kostym...har du koll på va man ska ha?

Blingbling säger:nja, jag har rätt dålig koll på sånt. Se till att den inte är för stor bara. Den ska sitta tight, det är snyggt. tycker jag

Andreas säger:ok tack blingbling...ska fota på en stor gala ikväll...tänkte att jag skulle införskaffa mig en ny.

Blingbling säger:Gala?! Fan vad glassigt. kul. klart killen ska ha en ny kostym då =)

Andreas säger:javisst!

Andreas säger:du kan väl komma hit o va min date!

Blingbling:oj, för det behövs ny klänning, nya skor och en båt som kan ta mig till Åland. Vänta. Jag ska locka fram anden ur flaskan. Tre önskningar borde han kunna fixa va

Andreas säger:allt klär en skönhet...o  båten går vi fem

Blingbling:jag känner mig lite som Askungen. vad vore väl en bal på slottet

Andreas säger:oj måste rusa! hinna innan affärerna stänger.

Blingbling:lycka till och ha så kul =)

Andreas säger:ja  jag får väl leta upp dig i stkolm ...med en passande sko...

Andreas säger:vi hörs.. vill du fortfarande ses?

Blingbling säger:cheers. klart vi ska ses. det vill jag ju. jag har storlek 36


Kommentarer
Postat av: Mr P

bra bloggat. du kan addera en till på läsar-listan. o lycka till med Mr A...

2007-01-27 @ 13:34:57
URL: http://packe.webblogg.se
Postat av: Lazy Girl

gulligt...hoppas ni kan ses...!

men du skulle ju lägga ner internet-dejtande nu när jag tänker efter...vad hände med den planen...?

2007-01-27 @ 21:00:05
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Haha, jo... Men detta är en oplockad gås (eller hur man nu brukar säga). Jag bara måste träffa honom. Annars har jag faktiskt lagt ner mina dejtingsidor på Spraydate och Mötespaltsen.

2007-01-27 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: