Ikväll ska vi prata om internetdejting

Jag börjar faktiskt känna mig så pass varm i kläderna att jag vågar mig på ämnet. Efter en tio dejter har jag plöjt hela spektrat. Den metrosexuella alfahannen, den hångelfrigida buspojken, den  retrosexuelle slackern (för att nämna några exempel). Jag har stött på män som inte intresserat mig, men som varit intresserade och vise versa. Mest underhållande var ändå killen som gjorde slut innan vi träffats.


Det har varit en känslomässig bergochdalbana och jag har bränt ut mig alldeles. Därför har jag nu stängt ner mina sidor. Eller låt oss säga så här, jag har tagit en paus. Jag fixade inte den känslomässiga karusellen och det hårda nätdejtklimatet. Man ratar människor hit och dit utan att ens ge dem en ärlig chans. Det är läskigt.


 

Denna helg var det tänkt att jag skulle på två dejter. Fast båda männen lyser med sin frånvaro. Också det ett vanligt fenomen. På Mp och SD får man vara beredd på att bli behandlad lite hur som helst. Där är det inte illa kutym att bryta löften inte.  Men nä, nu är jag fan less. Nu går jag över till Micke och tittar på en rulle, alternativt masar mig iväg till Ugglan där polarna festar ikväll. Det är live man ska ragga och inte på nätet. Punkt slut!



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Hej söta du, det där sista håller jag verkligen med om...man kan göra det ibland på skoj kanske men jag kan inte tänka mig ge mig seriöst in i det träsket än på många många år, för nu behövs det ju inte...!!!

Fast jag HAR också gjort det och det var faktiskt helt över förväntan, underbart perfekt, jag traffade honom i nästan 4 månader, och vi hade kanske varit gifta nu om jag velat men jag ville inte binda mig, men nice nice.
Lycka till ikväll då...!
XXX

2007-01-20 @ 22:01:37
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Det finns hopp allså =) Det är på tiden att jag binder mig. Jag vill träffa nån. Nuuuuuu. Oj,lät jag desperat ;) I need I need love. I´m gonna hustle it in.

2007-01-21 @ 01:46:28
Postat av: Lazy Girl

åh jobbigt när man känner så, det är alltid svårare att hitta nån när man letar...jobbigt med många internet-missar också, det gör ju att man blir desperat!!!

angående din fråga om jag reser i jobbet, nej det gör jag inte, jag har inget jobb...och jag är inte stenrik heller, min pojkvän är det, man skulle kanske säga att jag är nån slags lyx-flickvän, fast det är inte så kul som det låter heller för han är aldrig med mig, jag ser honom inte ens varje månad och jag saknar honom så mycket...man kan helt enkelt aldrig få allt här i livet...hur som helst så vill jag bli författare, jag börjar skrivar-kurs på distans från Sverige nu, det ska bli kul, och jag hoppas att jag kommer resa mindre och få lite mer ro i själen nu när jag flyttar ut på landet nästa månad...så...där var en liten förklaring hoppas det svarade lite på din fråga...

2007-01-21 @ 10:03:44
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Blingbling

Jag såg huset. Det var helt fantastiskt fint. Där kommer du att skriva många romaner.

Vet du, jag har också författardrömmar, men jag har inte tid att ta tag i dem.

2007-01-21 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: