Södertjej is the grej

Jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS, JAG VILL KRÄKAS, HOPPAS HAN GILLAR SÖDERBÖNOR, VARFÖR UTSÄTTER JAG MIG FÖR DETTA, VARFÖR??
jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar, jag har en dejt om två timmar.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det kommer gå kanon. Vem gillar inte söderbönor?! Givetvis förväntas en rapport om hur det gick. Vi är ett gäng här ute så är såååå långt från att överhuvudtaget ha en dejt än mindre bli nervös över den ;)

2007-02-18 @ 17:55:05
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

du e galen...varför gör du det alltid till en så stor grej..? vad har du att vara nervös över....? han borde vara nervös istället...
fast ärligt talat...jag är lite avundsjuk, jag blir aldrig nervös...det är lite tråkigt, det är en skön känsla det där pirret i magen..jag är gjord av sten där...
PUSS

2007-02-18 @ 18:19:36
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Pierre

good lyck lady....jag håller mig på magnus linje...

2007-02-18 @ 19:03:15
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Therrorese

Pirr e skönt, lite nervös ska man vara :) Part of the fun!

2007-02-18 @ 23:38:37
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: