Jag lyfter på hatten och säger TACK!

Detta inlägg är en hyllning till alla blodgivare vid blodgivarcentraler runt om i landet. Ni är alldeles fucking underbara. Era små blodkroppar, dom röda, har räddat mitt liv :) Ni anar inte hur tacksam jag är. Jag kan inte med ord beskriva. När jag känner mig kry nog skall jag lämna tillbaka det jag fått till låns. Jag vill också rädda liv ju. Inte bara gå omkring och vara rädd om livet eller rädd för livet.  

Här ligger jag, Blingbling, och tankas med nytt blod. Kanske är det ditt. Och vem vet, kanske har jag nu en del av din själ i min ägo. Ibland, när jag just fått mina transfusioner, kunde jag känna mig lite pirrig. Dina röda blodkroppar dansade runt i min omloppsbana. Vilken fröjd det var. Du gav mig mitt liv tillbaka. 

Än en gång, tack alla blodgivare där ute. Fortsätt med det ni gör. Ni gör det så bra.


Till er som inte ger blod, surfa in här vet jag www.geblod.nu

blodgivare

Till er som inte ger blod, surfa in här vet jag www.geblod.nu


Kommentarer
Postat av: Mikaela Tham

Jag började ge blod så fort jag fyllde 18. Det tycker jag är en självklarhet för alla friska människor. Det är fängslande att läsa din resa och jag tycker verkligen att du är stark som har bestämde dig för att fortsätta leva. Jag tror det är många personer som ger upp.. Ska fortästta följa din blogg. Kramar från Mikeala i Halmstad

2008-01-17 @ 15:42:32
URL: http://mikaelatham.blogg.se
Postat av: Mikaela Tham

Jag började ge blod så fort jag fyllde 18. Det tycker jag är en självklarhet för alla friska människor. Det är fängslande att läsa din resa och jag tycker verkligen att du är stark som har bestämde dig för att fortsätta leva. Jag tror det är många personer som ger upp.. Ska fortästta följa din blogg. Kramar från Mikeala i Halmstad

2008-01-17 @ 15:43:13
URL: http://mikaelatham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: