Hangaround i PD:s sofa

Det här var nog sista gången jag fick välja film. Ni skulle ha sett hur killarna låg och vred sig där i soffan. Speciellt i sceenen där mannen blir kastrerad av lilltjejen. Filmen ja, det var Hard Candy. Hur ska P våga nätdejta efter detta? Neeeeej, vad har jag gjort?

För att hålla mardrömmarna borta (för killarna) försökte vi lätta upp stämningen med Eurotrip. Lite sjuk humor och nakna bröst blev en perfekt avrundning. Hoppas jag. Nästa gång är det kanske säkrast att någon annan väljer film. Fast erkänn att Hard Candy var grymt spännande.


Kommentarer
Postat av: Pierre

ja det va inte så kul att logga in på bloggen idag...MEEEEEn, jag har gjort en kort sammanfattning av mina senaste veckor.

2007-02-12 @ 23:47:05
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Blingbling

Till Pierre: Love is in the air...

2007-02-12 @ 23:54:43
Postat av: Pierre

well....true that

2007-02-12 @ 23:56:04
URL: http://dapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: