Han ringde

Nu har han ringt, men det är långt ifrån över. Min nervositet alltså. Saken är den att jag stod i duschen och kunde inte svara. När jag sedan ringer upp killen, efter att ha peppat mig själv i typ en kvart, möts jag av rösten: Ogilitgt nummer. Var vänlig kontrollera numret och försök igen. Och sedan samma fras fast på engelska då förstås. Va f*n. Jag ringer ju samma nummer han ringt mig på och det jag tidigare ringt honom på. Jag blir så ledsen. Ska jag aldrig få träffa honom. Nu går dessutpm killen omkring och tror att jag dissar honom. Bergis fick han inte mitt sms igår heller då. 

Det är väl bara att träffa honom en annan dag tänker ni. Men så lätt är det inte. Killen bor inte i Stockholm. Vad ska jag göra nurå? Ska jag mejla honom kanske och förklara att jag inte kan ringa honom. Be honom ringa mig igen alltså. Finns det inga singelproffs där ute som kan ge mig råd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: