Digital vardag på firman

Jag hade under förmiddagen ett intressant möte med tre herrar (av annan generation). Två skilda världar möttes på ett och samma bolag. Väldigt intressant mina vänner. Jo så att... Liten, söt intelligent tjej möter tre gubbs i 55 +. Det är min vardag.

Jag hade förberett mig väl. Byggt snygga webbsajter till dem att visa upp för våra externa kunder. Också en snyggt e-post DR att flasha med. Men jag vet inte om de köpte mitt koncept. De vill gå den traditionella vägen i sin kommunikation. Det märkte jag. De ville ha DR (ej digitalt) och planscher. Men jag tror jag har sått ett frö av nytänk. Åtminstone hos två av dem. Yeehaaa!



Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

bra jobbat!!!

2007-02-13 @ 13:20:18
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Lari

Ja vi börjar nästan tro att det är någon som kör en liten fuling med oss.. att det inte finns nån lägenhet.. utan bara har svarat för skojs skull..

2007-02-13 @ 15:15:05
URL: http://webkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: