Bekännelser till 4-bannelser

Jag tycker det är lite småkul med listor. De kräver inte så mycket tankeverksamhet. Denna har jag hittat hos Louice.


4 saker jag ser fram emot:
1. Londonresan till Pumla A i mars
2. Andraåket i storslalom (VM i Åre)
3. Melodifestival och fest hos P på lördag
4. N.Y.C resan
4 saker som irriterar mig:
1. Min hälsa
2. Alla härtans dag (jobbig för oss singlar)
3. Obefogat gnäll
4. Översitteri
4 saker jag säger ofta:
1. Det är okej
2. Jag ba
3. Liksom
4. Kanske
4 saker jag gör varje dag:
1. Vaknar
2. Går till jobbet
3. Bekymrar mig för min hälsa
4. Bloggar

4 saker jag har på mig dagligen:
1. Jeans
2. Halsduk
3. Underkläder
4. Smycken
4 saker jag rör varje dag:
1. Mig själv
2. Datorn
3. Ytterdörren
4. Min mobil
4 personer jag vill träffa oftare:
1. Mamma
2. Pappa
3. Min bror
4. The rest
4 band/artister jag har sett live:
1. U2
2. Björk
3. Red Hot Chilipeppers
4. Nick Cave



Kommentarer
Postat av: Fredrik

14 februari må vara jobbig för oss singlar, men för mig är det ännu värre. Det är då jag kliver in i thirty-something-målgruppen. Huva!

2007-02-13 @ 20:16:55
URL: http://bisonblog.blogs.com/kajen
Postat av: blingbling

Till Fredrik: Den bästa målgruppen ju. Inget att vara skaj inför. Imorgon firar vi. Både hjärtan och dig.

2007-02-13 @ 21:16:46
URL: http://blingbling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: