Go west

Ingen rast ingen sol. Men imorgon så jäklar. Då bär det iväg. Jag är laddad. En vän ska ta mig med på en spännande resa. Ställs en resa in står dig tusen åter. Tack för det vännen.


Annars då? Jo, jag har en helt vanlig dag framför skärmen. Jag hetsar och stressar byråer samt klurar på kampanjer. Jag äter Kinderägg också. Jag och Crusty har en fin liten samling. Snart ska den fotas och läggas ut till allmän beskådning.


Bloggtempot är det inget fel på heller. Tangentbordet går varmt. Herregud vad jag jobbar nu. Kanske med fel saker, men skitsamma. Bara det ser ut som jag är flitig. Smattrar tangentbordet får man fin löneförhöjning har jag hört.


Till höger om mig sitter klokt kompetent folk från London. Ibland tittar de strängt på oss när vi skrattar för högt. Vi bryr oss inte. Vad jag bryr mig om är att mina fingrar är gula. Inte av nikotin, utan av klementin. Och att jag längtar till imorgon.

image514


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Vart ska du?

2007-12-13 @ 12:09:48
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Blingbling till Therror

Resmål lite hemligt. Men det är inte till Norge ;)Jag ska berätta sedan.

2007-12-13 @ 12:41:24
Postat av: Magnus

Have fun!

2007-12-13 @ 16:59:09
URL: http://papamac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: