Zero

Hade jag varit nykter och med hjärnan i behåll hade jag författat ett spydigt men kanske också fyndigt blogginlägg om plastic fantastic. Men nähärå! FHM har fått mig ur balans med dinkar, så glöm det. Mutat mig har de också gjort. Jag håller tyst. Det som hände på Cafet stannar således där. Imorgon glömt.


image221

 

Men en sak måste jag kläcka ur mig. Inget skop dock. Plastikopererade tjejer alltså, jag ba: HALLÅ. Oh my god.


JAG TYCKER SYND OM DEM!
 
Pssst 08:an: Dejten va inget och ha. Jag skickade hem honom. Det blev inget hångel och inget ligg.  

Pssst igen. Tack Derek och tack Coca-cola Zero =) Anna rocks!





 


Kommentarer
Postat av: Fröet

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..jag är så nyfiken. ;) hoppas du inte fick för många badbollar i skallen i går iaf.

2007-04-27 @ 06:24:42
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: nollåttan

skönt att du är i livet iaf. det är ovanligt att inte se något nytt varje dag här. men...vad har du fått? rakhyvel, nivea, en prydlig tidning man kan bläddra i på jobbet, vad är det andra...? två av grejerna ser suspekt vibratoraktiga ut?

2007-04-27 @ 06:53:31
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: nollåttan

skönt att du är i livet iaf. det är ovanligt att inte se något nytt varje dag här. men...vad har du fått? rakhyvel, nivea, en prydlig tidning man kan bläddra i på jobbet, vad är det andra...? två av grejerna ser suspekt vibratoraktiga ut?

2007-04-27 @ 06:53:34
Postat av: Hanna

Kan inte vara lätt att vara korkad och dessutom ha kroppskomplex.

2007-04-27 @ 11:07:17
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: