Känner du Blingbling?

Tio första:
Första bästa kompis: Andreas Mattsson
Första bostad: Lgh på storgatan (öst på stan i Ume). 17 år var jag visst
Första husdjur: Kaninen Skutte…, tills han rymde
Första semester: Eeh...Bjuv, eller Byske eller Stockholm kanske?
Första jobb: Riktiga? Servetris på Äpplet och vårdbiträde på servicehus
Första köpta skiva: Freestyle

Första kyssen: Pontus (när jag gick i fyran) - läskigt minns jag
Första pojkvän: Lars
Första piercing: väntar jag på
Första konsert: Hmm...kan vara Europe i ishallen (ladan) i Ume

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: En öl på Solidaritet i lördags
Senaste bilfärd: Fick åka jeep till Melker i fredags. Från Skanstull till Danvikstull via broarna
Senaste filmen du såg: Den norska filmen Ellie, eller hette den så? Grymt bra var den
Senaste ringda telefonsamtal: Till Annso

Senaste bubbelbadet: Ute i Skärgården (Kolvik) för två veckor sedan
Senaste spelade cd: Bonny Pink - Its gonna rain...när jag diskade
Senaste kyss: Melker i fredags/lördags
Senaste gången du grät: I går natt. glädjetårar

Senaste måltiden: Bullens Pilsnerkorv

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej

Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nej (men hörts)
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja


Sju saker du har på dig:
1. Grön tröja

2. Jeans

3. trosor
4. B-H

5. Strumpor

6. Armband
7. Laptoppen på magen

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Funderat på anledningar till att kliva upp
3. Promenerat med Annso

4. Ätit varmkorv
5. Spanat på killar på Nytorget
6. Skrivit på en odrägligt lång lista

Fem personer du kan berätta allt för, utan inbördes ordning:
1. B... arndomsvännen Sara
2. L... otti
3. O... m jag behöver råd - Annso (hon är så klok)
4. G... alet röriga saker biktar jag för Micke
5. G... råter jag och behöver tröst - Alla på denna lista + mamma/pappa

Fyra favoritsaker (utan inbördes ordning):
1. Datorn
2. Soffan
3. Kaffe

4. Mobilen

Tre val:

1. Svart eller vit? Svart
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Chips eller choklad? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Skriva ner mina memoarer
2. Hitta kärleken

En sak du ångrar:
Att jag festade på kredit igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: