Som ett tidigare äktenskap

Jo men, nu kör vi. Ny dag på jobbet. Jag ska försöka tjata till mig en kurs i Indesign och Photoshop (trycksaksdesign). Kursen kostar 29 925 kr. Men hör och häpnad, jag får tomterabatt och en iPod shuffle på köpet. Ska jag rodda en grafisk Inhousebyrå måste jag om någon lira med programmen.


För er som undrar hur min arbetsplats ser ut. Spana in bilden nedan. Så här har vi kontorsråttor det. Jo, det är säkert! Hard work, work hela dagarna. Det tickar och snurrar på. Ungefär som ett tidigare äktenskap. Allt rinner ut i sanden. Jag behöver en treo här borta.


Over and out från ett grått Kungsholmen.





Kontoret


Kommentarer
Postat av: Jerk

Vi har samma bildskärm och tangentbord..scary ;)

2007-08-18 @ 23:40:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: