Tipp-tapp, tipp-tapp, tick-tack, tick-tack!

Nu lackar det mot jul, mendans jag lackar ur. Det är inte snön som faller, det är jag. På jobbet har vi tokmycket att göra och alla springer över varandra. Säkert lika stor aktivitet här som i tomteverkstan. Dessvärre blir inget ordentligt gjort. Nu vill jag bara skita i allt. Jag vill sitta i soffan och spela Playstation 2 istället. Får jag det?


Allt är förresten klappat och klart. Sista julklappen inköptes igår. Pust! Och på fredag är jobbstressen över. Då sätter jag mig på flyget till Norrland. Fantastiskt! Jag om någon behöver semester, om än för bara några dagar.
 
Oj, titta... Nu kommer Tomten med Rikskuponger. Hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: